Dispositius mòbils a l'aula
L'ús dels dispositius mòbils a les aules està relacionat amb múltiples factors, des de la connectivitat als centres a les diferents aplicacions didàctiques. En aquest seminari es pretén oferir una pinzellada per facilitar la reflexió al voltant del tema i desenvolupar algunes pràctiques senzilles.
La gestió del treball a l'aula amb dispositius mòbils (curs)
La roda de Bloom v3.0
Aquesta roda de la Taxonomia de Bloom, sense les aplicacions, procedeix del lloc web del consultor educatiu Paul Hopkins (mmiweb.org.uk).
Inicialment va ser creada per Sharon Artley. Es tracta d'una representació visual de la revisió de la Taxonomia de Bloom (1956) de Kathwohl i Anderson (2001). L'adaptació a equips mòbils, particularment l'iPad, cal agrair-la a Kathy Schrock al seu website Bloomin' Apps
Allan Carrington ha desenvolupat encara més la idea inicial i recentment n'ha publicat la versió 3.0
L'alumnat coneix molt bé el medi i el docent li ha de mostrar com fer-ho servir per ser una eina formativa.