Títol |
Presentació d'una sortida
|
referents |
Cesc
|
Centre |
Alexandre Galí
|
Matèria |
TAC, català, |
Nivell |
6è |
Durada |
3x1h(correu electrònic), 1x1h(calendari), 2x1h(drive) 2x1h(classroom) |
objectius |
-aprendre a utilitzar les eines google del calendari, correu electrònic, drive i classroom. -ser capaç d'elaborar una presentació per explicar una sortida escolar. -buscar informació a la xarxa. -ser capaç de seguir una classe "a distància" utilitzant les eines google del correu i de classroom. |
competències |
C1 (Comunicativa lingüística i audiovisual) C3 (Tractament de la informació i Competència Digital) C5 (Aprendre a aprendre)
C6 (Autonomia i Iniciativa personal |
continguts |
-Elaboració d'una presentació per explicar una sortida : explicació de la sortida, transport utilitzat, temps emprat(google maps), recull de fotografies. -Utilització de les eines google(calendari, correu electrònic, drive, classroom).
|
enllaç |
enllaç |
Títol |
Els esports |
referents |
|
Centre |
Alexandre Galí |
Matèria |
Medi |
Nivell |
3r |
Durada |
3 sessions |
objectius |
|
competències |
|
continguts |
|
enllaç a l’experiència |
Títol |
Disseny i fabricació funda Chromebooks |
referents |
|
Centre |
labouré |
Matèria |
Projecte |
Nivell |
3r EP |
Durada |
Març |
objectius |
Donar a conèixer les diferents possibilitats d'impressió: làser, 3D |
competències |
Artística. Aprendre a aprendre. Tecnològica. |
continguts |
Introducció a les impressores 3D i làser. |
enllaç a l’experiència |
Títol |
Makers a les aules . Fem una joguina no sexista. (El taller "3D i Design Thinking" del projecte Makers a les Aules) |
referents |
col·laboració amb UPF i American Space Project. És un treball d’investigació de la Universitat. |
Centre |
Escola Castella |
Matèria |
TAC i Coeducació i igualtat de gènere. |
Nivell |
6è |
Durada |
4 sessions d’una hora |
objectius |
|
competències |
|
continguts |
Robòtica i programació, impressió 3D. |
enllaç a l’experiència |
Fotos a la pàgina web de l’Escola |
Títol |
EL TRÀILER |
referents |
GUILLEM CASTRO |
Centre |
ESCOLA MEDITERRÀNIA |
Matèria |
EDUCACIÓ ARTÍSTICA |
Nivell |
6è |
Durada |
10 SESSIONS |
objectius |
|
competències |
|
continguts |
|
enllaç a l’experiència |
https://www.youtube.com/watch?v=MFISNU2mrxM&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=hn_HLsClwNM&feature=youtu.be |
Títol |
Makers a les aules |
referents |
col-laboració amb UPF i |
Centre |
Escola Milà i Fontanals |
Matèria |
TAC |
Nivell |
6è |
Durada |
4 sessions d’una hora |
objectius |
Gaudir d’una experiència física de coloració tradicional combinat amb tecnologia de realitat augmentada. |
competències |
C1: Seleccionar, utilitzar i programar dispositius digitals i les seves funcionalitats d’acord amb les tasques a realitzar. C5:Construir nou coneixement personal mitjançant estratègies de tractament de la informació amb el suport d’aplicacions digitals. |
continguts |
El taller 3D |
enllaç a l’experiència |
https://agora.xtec.cat/escmilaifontanals/portada/realitat-augmentada/ |
Títol |
El Cocodrilo Gigante |
referents |
Natalia Figueruelo |
Centre |
Escola Pere Vila |
Matèria |
Castellà |
Nivell |
5è |
Durada |
6 sessions. |
objectius |
- Prendre consciència de la importància de l’entonació i la vocalització en la lectura dels poemes. - Aprendre a utilitzar una eina molt senzilla de gravació de veu amb la tauleta. - Ser conscient de que el treball individual és important en un treball final grupal. |
competències |
Competència lingüística Competència digital. |
continguts |
- La vocalització, el to i la musicalitat en la lectura d’un poema. - El treball col·laboratiu. - L’esforç individual. |
enllaç a l’experiència |
https://drive.google.com/open?id=1t6eaIFJo9Xai1gdUzcoEziV6jpvITtNu |